• PRACTICA DEL ASESORAMIENTO EDUCATIVO A EXAMEN, LA

    MONEREO, CARLES (COOR) GRAO PEDAGOGIA Ref. 9788478274031 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    "¿Qué significa asesorar? Las relaciones entre asesor y asesorado. ¿Qué esperan unos y otros de esta colaboración? Los procesos de enseñanza y aprendizaje. Competencias para asesorar: saber hablar y escuchar; la formación de los asesores."
    Dimensions: 235 x 155 x 21 cm Peso: 593 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    31,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7827-403-1
    • Data d'edició : 01/08/2005
    • Idioma : CAS
    • Autors : MONEREO, CARLES (COOR)
    • Nª de pàgines : 374
    • Col·lecció : CRITICA Y FUNDAMENTOS 7
    • Nº de col·lecció : 007
    • Any d'edició : 2005
    "¿Qué significa asesorar? Las relaciones entre asesor y asesorado. ¿Qué esperan unos y otros de esta colaboración? Los procesos de enseñanza y aprendizaje. Competencias para asesorar: saber hablar y escuchar; la formación de los asesores."

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades