• ROMANOS, LOS / NERON

    EL REINO DEL ANTICRISTO

    GALLO, MAX ALIANZA EDITORIAL Ref. 9788420648507 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    ¿Fue Nerón ese Anticristo de los cristianos que, tras el incendio de Roma, los culpó y los envió a la hoguera para alumbrar una de sus fiestas imperiales? Sereno Salinator, desde la tranquila lucidez que da la senectud, en su retiro de Capua recuerda los terribles años de Calígula y de su sobrino Ne...
    Dimensions: 240 x 170 x 40 cm Peso: 829 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    21,15 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-206-4850-7
    • Encuadernació : CARTONÉ
    • Data d'edició : 01/10/2007
    • Idioma : SPA
    • Autors : GALLO, MAX
    • Traductors : LOZANO GONZÁLEZ, WENCESLAO CARLOS
    • Nª de pàgines : 416
    • Col·lecció : ALIANZA LITERARIA (AL)
    • Any d'edició : 2007
    ¿Fue Nerón ese Anticristo de los cristianos que, tras el incendio de Roma, los culpó y los envió a la hoguera para alumbrar una de sus fiestas imperiales? Sereno Salinator, desde la tranquila lucidez que da la senectud, en su retiro de Capua recuerda los terribles años de Calígula y de su sobrino Nerón. Descendiente de Gayo Fusco Salinator, legado de Craso que escribió la Historia de la Guerra Servil que inmortalizó a Espartaco y su rebelión de los esclavos, Sereno Salinator rememora con alivio cómo fue uno de los pocos que sobrevivió al estremecedor periodo de Nerón. Un emperador peculiar que se exhibía como actor, como cantante, como auriga y como poeta. Que se daba baños de masas en el anfiteatro tras recitar, cantar e interpretar ante una plebe que lo aclamaba, mientras ordenaba los asesinatos de su madre, Agripina; de su hermanastro Británico; y de su esposa, Claudia Octavia, para desposarse con Popea, a la que también terminaría matando. Su reinado fue un cúmulo de torturas y ejecuciones, temiendo conspiraciones, reales e imaginarias, por doquier. Un escenario de terror que contrastaba con el hecho de que tuviera por consejeros al filósofo Séneca y al escritor Petronio, a los que también obligó a suicidarse.

    Max Gallo, recurriendo a sus cualidades de historiador y novelista, recupera aquellos tiempos legendarios de la mano de un testigo de la Roma de Nerón. En esta poderosa evocación, el emperador, desenfrenado y cruel, se convierte en la maléfica y enloquecida encarnación del poder más absoluto que un hombre haya ejercido jamás sobre un territorio. Un espejo en el tiempo del totalitarismo populista contemporáneo. Nerón. El reino del Anticristo es la segunda novela del quinteto Los Romanos. La primera fue Espartaco. La rebelión de los esclavos, ya publicada en Alianza Literaria.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades