• MAS ALLA DE LAS NUBES

    ANTONIONI, MICHELANGELO MONDADORI ESPAÑA CINEMA TELEVISIÓ Ref. 9788439705314 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    «Soy un director que escribe, no un escritor», dice Michelangelo Antonioni. Y aunque la sombra del cine se alarga inflexible sobre el papel, los treinta y tres «relatos» -algunos llenan varias páginas, otros son apuntes, ideas, reflexiones, esbozos de personajes y de situaciones- que integran Más al...
    Ancho: 136 cm Largo: 231 cm Peso: 262 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    11,42 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-397-0531-4
    • Data d'edició : 01/01/2000
    • Idioma : Español, Castellano
    • Autors : ANTONIONI, MICHELANGELO
    • Traductors : SALMERÓN ARJONA, JUAN MANUEL
    • Nª de pàgines : 192
    • Col·lecció : LITERATURA MONDADORI
    • Nº de col·lecció : 2754
    • Any d'edició : 2000
    «Soy un director que escribe, no un escritor», dice Michelangelo Antonioni. Y aunque la sombra del cine se alarga inflexible sobre el papel, los treinta y tres «relatos» -algunos llenan varias páginas, otros son apuntes, ideas, reflexiones, esbozos de personajes y de situaciones- que integran Más allá de las nubes lo confirman como un director que sabe escribir.
    Con una escritura reflexiva, meditada, Antonioni se fija en un detalle nimio, en una mirada, en un rumor, y en ellos indaga la dificultad de las relaciones humanas, el dolor existencial, la casualidad de los destinos que se cruzan.
    A partir de los relatos «Este cuerpo de barro», «Crónica de un amor que nunca existió», «La chica, el crimen...» y «No me busques», contenidos en el presente volumen, surgió la película Más allá de las nubes, codirigida por Michelangelo Antonioni y Wim Wenders, e interpretada entre otros por John Malkovich, Sophie Marceau, Irène Jacob, Vincent Perez e Inés Sastre.

    «Solo una mente acostumbrada a pensar de forma ?cinematográfica? puede expresarse con un lenguaje esencial, nítido, exacto, poético, fotográfico y, a falta de palabra más adecuada, visual. A veces de una sola línea surgen películas enteras, no solo las imágenes, sino también los sentimientos y las emociones que las habrían acompañado si hubieran sido llevadas al cine, permitiéndonos escudriñar en el laboratorio de ideas e imágenes de un maestro.»
    Wim Wenders

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades