• QUINA TELEVISIO PUBLICA

    MOLLA, TONI BROMERA Ref. 9788498245424 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    Els canvis produïts en l'entorn social ?com la crisi de l'espai públic?, en el polític ?com la privatització d'antics monopolis? i en el comunicatiu ?com la creació de grans empreses informatives privades? exigeixen una reflexió sobre el sector públic de la comunicació. Aquest llibre planteja el deb...
    Ancho: 130 cm Largo: 205 cm Peso: 250 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    19,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9824-542-4
    • Data d'edició : 01/09/2009
    • Autors : MOLLA, TONI
    • Nª de pàgines : 184
    • Col·lecció : GRAELLA
    • Any d'edició : 2009
    Els canvis produïts en l'entorn social ?com la crisi de l'espai públic?, en el polític ?com la privatització d'antics monopolis? i en el comunicatiu ?com la creació de grans empreses informatives privades? exigeixen una reflexió sobre el sector públic de la comunicació. Aquest llibre planteja el debat inajornable sobre la televisió pública amb bases empresarials i informatives. L'autor aposta per una reformulació del sector audio­visual i per un nou model de gestió de la televisió pública d'acord amb aquells canvis.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades