• COMO TRATAR CON GENTE DIFICIL

    LILLEY, ROY GEDISA Ref. 9788474329179 Ver otros productos de la misma colección Ver otros productos del mismo autor
    * Resuelva con éxito los conflictos* Descubra los caracteres problemáticos * Aprenda a entenderse con clientes difíciles* Consiga manejar temperamentos agresivosLas personas conflictivas le pueden hacer la vida imposible y crear un ambiente tenso y poco productivo. Los empleados difíciles pueden ago...
    Ancho: 131 cm Largo: 210 cm Peso: 216 gr
    Sense estoc, consultar disponibilitat
    10,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-7432-917-9
    • Data d'edició : 05/11/2007
    • Idioma : SPA
    • Autors : LILLEY, ROY
    • Nª de pàgines : 224
    • Col·lecció : NUEVOS EMPRENDEDORES
    • Any d'edició : 0
    * Resuelva con éxito los conflictos
    * Descubra los caracteres problemáticos
    * Aprenda a entenderse con clientes difíciles
    * Consiga manejar temperamentos agresivos

    Las personas conflictivas le pueden hacer la vida imposible y crear un ambiente tenso y poco productivo. Los empleados difíciles pueden agotar la paciencia y distraer a los demás de sus tareas. No obstante, este problema se puede superar. Entendiendo a la gente conflictiva y los problemas que tiene le permite resolver las cuestiones más difíciles y espinosas.

    Cómo tratar con gente difícil le ayudará a analizar los problemas de la conducta individual y sus causas, brindándole importantes consejos para superar los conflictos que provocan.

    En un estilo ameno y claro, Roy Lilley explica en esta guía práctica todos los recursos esenciales para resolver situaciones problemáticas. La obra ofrece útiles consejos para:

    * reconocer los siete tipos de personas conflictivas
    * detectar cuál es el conflicto y cómo resolverlo
    * saber cómo dialogar con gente difícil
    * conseguir motivar a los colegas
    * tratar con éxito a clientes de mal genio
    * saber atender las quejas.

    Con sus abundantes sugerencias y advertencias sobre los peligros posibles, este libro es ideal para gestores y para cualquiera que tenga que vérselas con colegas o clientes difíciles. Le ayudará a influir sobre las personas conflictivas, a mejorar su rendimiento y a apreciar la comunicación con ellos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.


Subscriu-te al butlletí del Racó del Llibre!

¿Vols conèixer totes les novetats del panorama literari? Subscriu-te al nostre butlletí on t'informarem de les novetats, signatures de llibres i totes les activitats que organitzem al Racó. No t'ho perdis!
He llegit, comprenc i accepto la política de privacitat
Informació sobre el tractament de dades